20 Ekim 2013 Pazar

Neutogena Tek Adımda Makyaj Ve Yüz Temizleme Jeli

Merhaba. İndirim hangimizi delirtmedi ve poşetleri doldurtmadi ki ??? Ben bu indirim çoğunlukla sepetime maske temizleme jelleri ve tonikler attım. İşte onlardan en memnun kaldığım ile başlamak istiyorum.

Neutogenanin tek adımda temizleme jeli benden tam not aldı. Makyaji çok güzel ve kalıntı bırakmadan temizliyor. Gerek zor göz makyajinda gerekse yüz makyajinda tam bir usta. Ben cok begendim :)
İçindekiler kısmını ve kullanımının yazdığı arka şeridi size söyle bir yayınlamak istedim. Buyrun okuyun.
Kıvamı yukarıdaki resimdeki gibi. Cok verimli bir ürün olduğunu ise belirtmek istiyorum. Az bir ürünle yüzünüzü rahatça temizleyebiliyorsunuz. Ağır bir kokusu yok ve hafif bir ürün. Sonrasinda bıraktıği his güzel. Cildi yumusatiyor.
Ben üründen cok memnun kaldım. Yüzü tamamen yıkadıktan sonra tonikleyince yada makyaj temizleyici jel ile temizledigimiz de pamuga makyaj kalıntıları cok gelmiyor. Altını çiziyorum cok hafif varla yok arasi gozeneklerde kalanlar pamuğa çıkıyor. Ben begendim. Güzel bir makyaj temizleyici arayan varsa öneriyorum kesinlikle. Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template