1 Mayıs 2014 Perşembe

Vücut Temizliğinde Son Kullandıklarım


Merhaba bugün ne yazsam diye düşünürken banyomda duran vücut temizleme ürünlerim gözüme takıldı ve hemen yazmaya karar verdim. 



Banyoya girdiğimde bir çok duş jeli kullanan biriyim. En son kadınlar gününde watsons Türkiye'nin hediye kutusundan çıkan çilekli duş jeli, watsonstan aldığım palmolive duş jelim ve indirimde olduğu için hemen alıp edindiğim mavi şişede gördüğünüz duş jeli. Uzun zamandır kullandıklarım arasında.
Çilekli body scrub ile ise yeni tanıştım. Watsonsa alışverişim sırasında indirimde görünce alıp denemeye karar verdiğim bir ürün. Şimdi tek tek kısaca hepsini ele alalım. Banyo yapmak nasıl vazgeçilmez hale getirilir bu güzel kokulu ürünler sayesinde keşfedelim.


I Love Duş Jeli : Raspberry & Blackberry kokuları bir arada. Renginin tatlılığı kadar kokusuda ayrı güzel. Mis gibi bir koku yayılıyor banyodan sonra her yere. O kadar yoğun bir kokuya sahip. İnsanın dikip içesi geliyor :) Ahududu ve bögürtlenin mis gibi kokusunu içinize doya doya çekiyorsunuz. Yaz geliyor. Bu kokuyla benim banyoma çoktan yaz geldi bile :)



Watsons Body Scrub:
Ölü deriyi atmakta iyi olduğu söylenen bu body scrub lardan indirimde görünce hemen aldım. İçinde bulunan mikro tanecikler sayesinde ölü deri tabakasından kurtuluyorsunuz. Ben memnun kaldım ve her banyoda kullanmaya çalısıyorum. Güzel bir kokusu var ve ben görevini güzel yerine getirdiğini düşünüyorum.


Palmolive Thermal Spa (Cilt Yenileyici) Duş Jeli : Palmoliv duş jeli banyoda vazgeçemediğim ürünlerin en başında geliyor. Çileklisi çikolatalısı bile var. Ama ben çikolata tarzı kokuları banyoda çok sevmediğim için bu güzel hindistan cevizi kokusu mükemmel geliyor. Çok hafif bir ürün ve bir o kadarda başarılı. İçinde bulunan mikro tanecikler sayesinde ciltte yenileniyor ölü deri tabakasından kurtuluyor. Verimli ve çok başarılı bir ürün.


Watsons Medıterranean Blue Shower Gel: Yine bir watsons alışverişim sırasında sepete attıklarımdan biri. Tam bir erkek kokusu ve ben böyle kokulara bayılan biri olarak bayıla bayıla aldım. Arada severek kullanıyorum.

2 yorum:

  1. Banyo yapmak hep vazgeçilmez zaten ;)
    Watsons'ın mavi duş jelini almıştım ama bana durulanmıyor gibi gelmişti, temizliğinden çok memnun kalmamıştım. Nivea ve Adidas jellerini beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Evet kesinlikle vazgeçilmez. Maviyi daha öncede kullanmıştim. Durulunmada sorun yasamadim. Ama olabilir dahada dikkat edicem.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template