30 Nisan 2014 Çarşamba

Güneşli Bir Merhaba


Bu blogu açmaya karar verdiğime sadece makyajla ve kozmetikle alakalı paylaşım yapmayı düşünmüştüm. Zamanla durumlar değişti.
Gerek instgramdan gerek blogdan arkadaşlarla tanışmaya ve konuşmaya başladım. Aramızda mesafeler olsada gönül birliği kurduk ve bir çok şey paylaştık.
Ev değiştirmemiz sebebiyle 3 ayın sonunda eve internet bağlatabildim ve ancak şimdi bloga uzun zaman ayırmaya başlayacağım derken....

Çok zor bir dönemden geçiyorum. Allahın sevdiği kullarını sınadığına inanan biri olarak ayakta kalma çabam ve dik durmamın tek nedeni bu. İnsan en çok kaçtığı şeye yenilirmiş derlerdi. 
 Doğruymuş. Hayatın bana getirdiklerini görmeye çalışıyorum aldığım her nefesin kıymetini bilmeye çalışıyorum. Dik durmaya çalışıyorum ve bol bol gülüyorum. Hayırlısıyla bu dönemi atlatacağımı düşünüyorum. Güzel günler geleceğine dair düşüncemi hep korudum hepte koruyacağım.
Güzel, güneşli ve umut dolu günlerde görüşmek üzere.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template