14 Aralık 2013 Cumartesi

✿˙·٠•● ♥ The Balm Pinstripe Allık ✿˙·٠•●♥

The Balm Instaın-Pinstripe Allık


The Balmın Pinstripe allığı bu yazımda size anlatacağım yeni ürün. The balm markasını ne kadar çok sevdiğimi beni takip edenler bilir. Böyle güzel rünler çıkarmaya devam ettikçe de ben sevmeye devam edeceğim.





Plum-erik rengi olarak tanımlanan harika bir allık. Aslına bakarsak ben ilk defa mor bir allık kullanıyorum.Lakin ilk olmasına rağmen yadırgamadan kullanıyorum. Serinin çıkan en başarılı rengi olduğunu düşünüyorum. Bir o kadar da kullanması zor bir allık. En koyu en riskli renk.


Tam bir sonbahar ve kış rengi. İçinde çok çok hafif sarı ışıltılar var. Işıklı yada güneşli bir ortamda cildimde harika bir gül kurusu rengine dönüşüyor. Bir çok makyajımda vazgeçilmez allığım oldu diyebilirim. 


Pigmentesyonu çok yüksek bir ürün bu nedenle kullanımı felaketle sonuçlanabilir. Çok dikkatli kullanmak gerekiyor. Resimlerde umarım biraz olsun rengin şahaneliğini anlaşılıyordur.Kalıcılığı tabi ki çok iyi. The balmın ınstaın serisini ait 6 renkte allığı var. Ben şimdilik bunu tercih ettim ama daha diğer renklerine sahip olacağım:)


Allığın swatcı yukarıdaki gibi. Tercih sizin. Gratis mağazasının önünden geçerken bu güzel rengi bir deneyin derim. Çok büyüh ihtimal hayran olacaksınız. 


2 yorum:

  1. Çıktığı ilk günlerde almıştım.O gün bugündür çok severek kullandım.Korkutucu gözüken rengine rağmen çok hoş duran bir allık bence.Güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Bence de cok hos bir allik Güle güle kullanalim canimm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template