14 Aralık 2013 Cumartesi

ღ Kapatıcı (concealer) Dosyası ღ

Merhabalar :) Cok sorulması ve bir çok kozmetik meraklısı tarafından  gündemde olan konu olması bakımından bugün kapatıcılarımı ele almaya karar verdim. Kullandığım menmun kalıp önereceğim ve asla almayın diyeceğim kapatıcılar hangisi.Umarım beğeneceğiniz bir yazı olur 



İnnova Kapatıcı


İlk Hangisini anlatsam diye düşündüğümde ınnova iyi bir başlangıç olabilir diyorum. Çok tercih edilen bir marka değil bunun nedeni çok fazla tanınmaması. İlk aldığım kapatıcı markalarından biriydi ınnova. Beklediğimin üstünde bir ürünle karşılaştım. Kapatcılığı yüksek verimli bir ürün. Göz altındaki inatçı morlukları sivilceleri ve diğer sorunları çok rahat kapatıyor. Olumsuz noktaları fazla bulaşıyor çizgilerde birikme yapıyor. Bir süre sonra uçma olayı oluyor ki bu bir korkulu rüya. Orta derecede bir kapatıcı desem açıklayıcı olur sanırım.  Bende ki rengi 03.

Garnier Roll On Kapatıcı


Garnier kapatıcı alıp kenara attığım ürünlerden biriydi. Blogları okurken herkesin özellikle de yazın çok tercih ettiği bir kapatıcı olduğunu görünce onu kapattığım yerden çıkarmaya karar verdim :) Sürüldüğü gibi bir ferahlık vermeye başlıyor özellikle göz altınızın buram buram serinlediğini hissediyorsunuz. Bu özelliği göz altınızda olan morlukları azaltmak ve ferahlatmak için. Çok koyu tonda morluklarınız derin cilt sorunlarınız yoksa çok rahat sizi idare edebilir diye düşünüyorum. Özellikle yazın hafif ürünler tercih edenler için alınmasını öneriyorum. Olumsuz noktası kapatıcılığı az. Yoğun kusurlu ciltler için tercih edilmemesi gereken bir ürün.  Bende ki rengi 02.

Max Factor Mastertouch Kapatıcı


Yazarken dahi sinir olduğum bir ürün. Yalan söyleyemem çok hevesle ve büyük bir umutla almıştım,almaz olaydım. Markanın adına güvenip % 50 indirim ıle 30 tl bayıldığım bir üründü. Ürünün olumsuzlukları say say bitmez. Sorunsuz ciltlerde dahi kapatıcılık özelliği yok,ürün parasına rağmen o kadar az ki ne yapacağını şaşırıyor insan. Verimli bir ürün değil ayrıca sür sür kapatmıyor. Söylenecek söz yok. Çok vasat sakın almayın derim. Bende ki rengi beıge 309.

Maybelline Dream Lumi Touch Kapatıcı


Yine bir %50 indirim serüvenim sırasında merak edip sepete attığım ürünlerden biriydi. Eh indirim olunca hele birde bu maybelline gibi bir markada da yapılınca standların boşalmaması elde değil. Kalan renklerinden birini hemen aldım. Cildime açık gelse de aydınlatıcı fazifesini de çok iyi yaptığını söyleyebilirim :)  Kapatıcılı güzel çok sorunlu olmayan ciltlerde başarılı performans alınacağını düşünüyorum. Maybellinenin kapatıcılarını çok seven biri olarak almanızı tavsiye ederim.Verimli bir ürün. Hala kapatıcı arayışında olan varsa bu bir tercih olabilir Bende ki.rengi 02.

Maybelline Affinitone Kapatıcı


Benim vazgeçemediğim ve şuan 4. şişesini de bitirmek üzere olduğum bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şeyden biri kesinlikle bu kapatıcım :)) Ben çok seviyorum çok. Memnun olan kadar olmayan da çok insan var. Yağlı bir yapısı var. Bu yüzden bir çok kişi nefret ediyor. Ama ben çok seviyorum. Yüzümde ki istediğim her alanı hem kapatma hem de aydınlatma özelliği var. Ortadan daha fazla kapatıcılığa sahip. sorunsuz bir cildim olduğu için ben çok memnunum fakat sorunlu ciltlerinde memnun kalabilceğini düşünüyorum lakin yağlı olması sivilceleri artırabilir uyarmadı demeyin:) Benim zaafım var ama tabi ki denemeden kesinlikle almayın derim Bendeki rengi 02.


Kapatıcıların swatchı yukarıdaki gibi. Bu flaşlı çekim.


Kapatıcıların swatchı yukarıdaki gibi. Bu flaşsız çekim.
Markaların sıralaması yukarıda ki gibidir.




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template