4 Mart 2013 Pazartesi

dr.feelgood-benefit Matlastirici ☆★☆★

Merhaba yeni bir ürünle yine blogdayim. Ben bu ürünle yaklaşık 3 ay önce tanıştim. Buyuk umutlarla aldim ve beklentilerim karsiliksiz çıkmadı. Cok guzel diyebileceğim bir ürün. Kendinden bekleneni veriyor. Makyaj sirasinda ciltteki değişikliği farkediyorsunuz. Makyajin dayanikliligi artiyor. Makyajin bir süre sonra akmasinida, engelliyor.



Ben ürünü makyajin altina baz olarak kullanıyorum. Makyajda parlama olmasini engelliyor. Ürünün matlastirici özelliği var. Ayni zamanda ürünün icinde c vitamini var ve cildi besliyor. Makyaj sırasında cilt nefes almiyor bu ürün ciltte makyaj varken cikdi besliyor. Dr. Feelgood makyajin altina baz olarak kullanildigi gibi üstünede surulebiliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template