1 Temmuz 2013 Pazartesi

The Balm Cabana Boy Allık :)

Uzun süredir üstümden atamadığım bir yorgunluk hissi ve hiç bir şey yapmak istememe hali yüzünden yazı yazmıyordum. Uzun bir aradan sonra herkese selamlarrrr





Ne yazsam diye düşünmeden sıraya çoktan koyduğum ürünleri yazmaya başlıyorum. Buyurun the balm cabana boy aşkıııı :))

The balm ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi yazılarımı ve instgram hesabımı takip edenler çok iyi bilir. Bu güzel allığı aldığım günden beri elimden düşürmüyorum aşkla kullanıyorum.



Ambalajının güzelliği, rengi kendine ilk gördüğümüz anda daha aşık ediyor. Ben bu güzel yaz günlerinde seve seve kullanıyorum.


Yapısından bahsetmek istiyorum. Çok verimli bir ürün az bir ürünle çok güzel sonuç elde edebiliyorsunuz. Rengi çok güzel bir pembe. Bronzerla kullandığımız zaman o heidi görüntüsünü engelliyor :) Yapısı çok yumuşak ve fırça ile uygulanmasında hiçbir bulaşma bir yere toplanma gibi sorunlar yaşamıyorsunuz. Ben çok acil durumlarda elle dahi çok güzel sonuç elde edebiliyorum.


Ciltte duruşu yukarıdaki gibi. Görüntü flaşsız çekimdir. Aldığım günden beri ben çok sık kullanıyorum. Yaz ayına çok yakışan kaliteli ve uygun bir ürün arayanlar için kaçırılmaması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.



The balm ürünlerini ben gratislerden alıyorum. Özellikle %40 yada %50 indirim olduğu zaman tadından yenmiyor :) Bu güzel allık bana 15' tl ye falan gelmişti sanırım. Ben bu allığa aşığım sizi bilemem :) Hala almadıysanız en azından gratis önünden geçip gitmeden kendinizi içeri atın ve bir kere ürünü deneyin derim. Karar sizin. Öpüldünüz mucks :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template