27 Kasım 2013 Çarşamba

Aynı Yıldızın Altında- John Green

Merhaba
Yeni ama farklı bir konuyla yine blogdayım. Bugün instgram hesabımda duyurduğum gibi kitap tanıtım yazılarıma başlıyorum. İlk yazım John Green'nin aynı yıldızın altında adlı mükemmel olduğu kadar iç burkan romanı. Kitabı almak ilk tanıtım yazılarını okuduğum anadan beri aklımda vardı. Bir çok alışverişimde olduğu gibi D&R 'dan sipariş verdim ve çok kısa süre içerisinde bana ulaştı. Kitabı çok büyük beklentiyle aldım ve beklentime kesinlikle deydi.

                        



Kitabı hemen bitirmek istemediğim için iki günde okudum. Anlatımı çok akıcı konu sizi ilk sayfalarda daha içine çekmeye başlıyor. Kanserle savaşan 16 yaşındai Hazel'in hayatını anlatıyor. İlgi çekici bir o kadarda yüreğinizi derinlerinden sarsan bir roman. Hazel'in yaşamdan beklentisini kaybettiği sırada karşısına çıkan yakışıklı karakterimiz Augustus' un romana dahil olması ile birlikte aşk her olayı olduğu gibi romanı da farklı yönlere sürüklüyor.




Hala almadıysanız mutlaka edinin derim. Kanser hastası insanların yaşamları bir nebzede olsa anlamaya çalışmak onların acılarına birazda olsa ortak olmak istiyorsanız bu romanı okumalısınız. Hayatın anlamını, geçen zamanın ne kadar değerli olduğunu anlamak için ve şükür etmek için okunası bir eser.


Özellikle kitabın kapağı bana çok ilgi çekici geldi. Üst kağıt mavi . Üstündeki mavi kağıt kabı çıkarınca simsiyah bir kapakla karşılaşıyorsunuz. Kitap okuma delisi biri olarak kitapların içinde anlatılanlar kadar dış kapaklarında yer alan resimlerinde okuyuculara çok şey anlattığına inanıyorum. Dış kağıt kapağın mavi olması hayalleri temsil ettiğini düşünüyorum iç siyah kapağın ise Hazel'in gerçek yaşamındaki karanlığı. Belki doğru belki değil lakin ben yinede anlamdırarak okumaktan çok mutlu oluyorum.


Kitap okumaya niyet ettiyseniz ve okuyacak kitap arıyorsanız bu eser tam size göre. Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template