27 Kasım 2013 Çarşamba

Makyaj Temizleme Rutinim

 Bugün sizinle makyaj temizleme rutinimi paylaşmak istiyorum.  Genellikle makyaj yapmayı çok sevdğim için ve fondöten kullanmaktan vazgeçemediğim için cildimin temizliğine çok dikkat ediyorum. Şimdi gelelim ilk adıma:

1 adım: Çok yorgun olmadığım yada üşengeçlik yapmadığım zamanlarda makyajımı neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli ile temizliyorum. Nohut tanesi kadar avucuma alıp suyla köpürterek cildimi yıkadağımda yetiyor. Derinlemesine temizlediğine inanıyorum, gözleri yıkamak içinde kullanabiliyoruz. Çok yakıyor bunu belirtmeden geçemeyeceğim. Ürünün tek olumsuz noktasıda bu olsa gerek.




2 adım: Cildimi yıkadıktan sonra yumuşak bir havlu yardımı ile fazla suyu nazikçe alıyorum. Loreal üç etkili temizleme suyu %50 indirimde aldığım bir ürün. Çok memnun kaldım. Yapısı çok yumuşak ve ben beğenerk kullanıyorum gözlerde yakma yapmıyor. Gratisin benry pamuklarıyla cildimi nazikçe temizliyorum. Makyajım çok yoğun ise loreal güzel temizlesede ben lancome'nin temizleme toniğini kullanmayı tercih ediyorum. Hangisi diye bir kıyaslamaya dahi girmiyorum tabiki. Lancome açık ara önde.





3 adım: Gözlerimi her zaman dıadermınenin hassas göz makyajı temizleyici ile temizliyorum.  Yukarıdaki makyaj temizleme su ve toniği ile gözler temizlensede ben ayrı bir göz makyajı temizleyici kullanmayı tercih ediyorum. Lakin hasas demesine rağmen gözlerimde sık kullanımda tahrişe neden olabiliyor.  Belirtmeden edemiyorum.


4 adım: Bir çok toniğim olmasına rağmen uzun yıllardır kullandığım ve vazgeçemediğim clean clear siyah nokta temizleme losyonunu tonik yerine kullanıyorum. Cildim çok fazla siyah nokta üretiyor ve bu tonik sayesinde azalma oluyor kesinlikle. Son olarak şunu belirtmeliyim ki üründen çok kişi memnun değil. Ben istisnayım :)


5 adım: Lancome cilt bakım kremlerini yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Harika kremler  benim cildimde gözle görülür farklılıklar yarattı.






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template