15 Ağustos 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips

          Bu güzel lip balmlar çıktıği günden beri bir çok blogun baş köşesinde. Evi lip balmdan geçilmeyen biri olarak çok dirensemde bu güzel şekerlere bende kayıtsız kalamadım ve watsonsun yolunu tuttum.



Tek renk kalmıştı doğrusu aradığım renkte buydu. Alıp hemen kullanmaya başladım. Pek memnun kalmasamda rengi ve kokusunun güzelliğinden dolayı elim sık sık gidiyor. Geçelim değerlendirmeye.

 

OLUMLU

- Güzel renk veriyor, kat kat sürmeye gerek kalmıyor.

- Kokusu bir harika. Sonradan bayan sıkan kokulara hiç benzemiyor.

- Ambalajı çok çok güzel. Çoğu kez ambalajın güzelliği sayesinde bol bol sürüyorsunuz.

OLUMSUZ

- Lip balm olmasına rağmen çok nemli bir yapıya sahip değil. İlk sürdüğünüzde varolan o nemde bir kaç dakika sonra yokoluyor.

-Renk skalası çok dar fakat lip balmlardan renk konusunda çokta bişey beklememek gerekiyor.

- Dudakta tazeleme yapılmassa bir süre sonra matlaşıyor ve parça parça bir hal alıyor.

- Dudağa sürdüğümde topak topak oluyor. Bende mi oluyor sadece diye düşünmüyor değilim.

-Dudak çizgilerine doluyor ve bu benim en rahatsız olduğum konu. 

-Sürümü çok kolay diyemem. Dudağa ilk sürdüğümüzde eşit dağılmıyor.


Çokmu yerdim acaba :( Swatcı aşağıda, karar sizin .
        



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template