4 Ağustos 2014 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish Color Balm


Watsons Türkiye'de olmayan ürünleri getirerek bize sürpriz yapmaya devam ediyor. Gerçi bu güzel kalem rujları getireli baya oldu ama ben düğündü dernekti derken şimdi yazmaya fırsat bulabildim.



Ben severek kullanıyorum. Bende şuan iki adeti mevcut.Ama her gittiğimde serisi tamamlamayı düşünüyorum.
Hemen olumlu ve olumsuz yönlerini ele alalım.


OLUMLU:


- Dudağı çok güzel nemlendiriyor. Güzel ve abartılı olmayan bir parlaklık veriyor.

- Güzel renk veriyor. Bir çok rujdan çok daha güzel sonuç aldığım düşünüyorum.

- Yapısı güzel. Sürerken zorluk çekmiyorum. Ne dağılırken parçalanıyor nede sürmek için mücadele ediyorum. Gayet güzel sürülüyor.

- Kalıcılığıda ortanın bira üstünde. Ruj yeme huyunuz yoksa çok uzun süre iadere edebilirsiniz. Gün içinde bir kaç kere tekrarladığınızda çok daha verimli sonuç alabilirsiniz.

- Tasarımıda çok güzel. İnsanın sürdükçe süresi geliyor :))

OLUMSUZ:


- Dudakta uzun süre dayansada bir kaç saat sonunda tüm dudak kusurlarını meyna çıkarıyor ki bu hiç hoş değil.

- Renk skalası biraz daha geniş olmalı şimdilik çok dar.

                                                             Swatcımızda aşağıda :)       

                                                                                                              SEVGİLER :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template