26 Nisan 2013 Cuma

Golden Rose Maxim Eyes Maskara


Ben aradığım rimeli bir türlü bulamadım, iki ay sonra kullanılmaz hale geliyor, uzatmiyor dolgunlastirmiyor diyenler buyrun mucizenin adı golden rose da maddelesti.
Nasil yazsam diye düşünürken her açıdan verimli bir yazı olmasi icin elimden geldiğince en güzelini kaleme almaya çalıştım. Umarim rimel seçiminizde yardımci olurum. Rimelin yapısı cok cok güzel. Fırçası yukardaki resimde yer aliyor. İlk yapisi biraz sıvı ve iki yada üç kez sürdüğüm de harika sonuç veriyor. Rimel kullanan kişilerin Cogu yapısı yoğunlaşması icin bir kac ay gecmesini bekler. İşte bu guzel rimelin özelliği bu beklentiyi boşa çıkarıp çöpe gitmiyor olmasi.
Biraz ayrıntılı olmasını istedim ve yukaridaki üç resimde üç ayri kisiye bu rimelin uygulanmış hali bulunuyor. İlk resim bna ait ve kirpiklerim cok uzun değil bana cok cok iyi gelen bir rimel iki ve üçüncü resimler uzun kirpikli arkadaşlarımın rimel uyguladık tan sonraki hali. Onlarda da sonuç mükemmel oldu uzun ve dolgun kirpikler. Benim içinse mucizevi bir sonuç. Hem kirpikleri uzun hem kısa olanlara bu kadar yarayan bir rimeli tavsiye etmemek elde değil.
Yukaridaki resimde ise rimelin ilk aldığım ay 2. ay ve 2, 5 ay olduğunda ki kıvamı ve kirpiklere uygulandiginda verdiği sonuç mevcut. Karar sizin. Ben rimelden 2 aydan sonra daha fazla verim aldim ve bir iki kez sürmeyle mükemmel sonuç elde ediyorum. Topaklanma ise cok az oluyor oda ciddi boyutta degil. Fiyati 7-8 tl civari olmalı. Bu rimel hala makyaj malzemeleriniz arasında değilse çok geç kalmayın derim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template