1 Mayıs 2013 Çarşamba

The Balm Tekli Pigment Farlar

Makyajımin vazgeçilmezi diyebilirim. Kadınlar gününde çok fazla indirim bulamayan biz kozmetik delilerine gratisin the balm % 50 indirimi ilaç gibiydi. Bu pigment farları çok fazla blogda okudum ve indirimi duyduğum gibi gratisin yolunu tuttum. The balm markası malum bir çok kişi tarafından kimyasal içermediği özellikle de paraben olmadigi için tercih ediliyor.




The balmın harika Ambalajlarını anlatmaya gerek duymuyorum. Hepsi birbirinden güzel. Sırf görselliği için bile alanları duyuyorum. Şu güzellik sizce de cezbedici değil mi? Biz bayanlar severiz böyle cafcaflı şeyleri :))))



Gelelim ürünle ilgili düşüncelerime. Çok beğendim çok. Güzel renk veriyor verdiği hafif parlaklık ve içindeki simler makyaja güzellik katıyor. Gündüz makyajı içinde gece makyajı içinde ideal. Pigmentasyonu çok yüksek ve bu nedenle verdiği renk taktir uyandırıyor. Kalıcılığı da güzel. Bir çok markaya göre the balmın kalitesi bir çok kişinin dilinde. Bir tane alın derim. Hele indirimi duyarsınız koşun derim. Swaclari ve gözde duruşu asagidaki gibi. Görüşmek üzereee :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Makyaj Dünyam Blogger Template by Ipietoon Blogger Template